sâmbătă, 7 februarie 2009

Nou concept!

Nou concept de sistematizare a mijlocelor kinetoterapiei.


Am găsit pe internet un site în care la tehnici din kinetoterapie nu era postat nimic. Mirarea mea a fost cu atât mai mare cu cât de cca 5 ani am publicat în revista Ştiinţa Sportului, o serie de articole ce prezentau noua concepţie de sistematizare a mijloacelor kinetoterapiei, care au fost publicate în 2006 în lucrarea ASISTENŢĂ, CONSILIERE ŞI INTERVENŢII PSIHOMEDICALE ÎN SPORT ŞI KINETOTERAPIE apărută în Editura Fundaţiei Humanitas, coordonator Mihai Epuran.
În aceste condiţii, am găsit util să fac cunoscută această sistematizare şi pe blogul păstorit de mine, având convingerea că astfel cei interesaţi cu adevărat de profesie îl vor citi şi-şi vor exprima părerile.
Aştept opiniile tuturor profesioniştilor şi nu numai !
În acest articol prezint sistematizarea mijloacelor, iar în articolul următor voi veni cu suportul ştiinţific asigurat dereglementările internaţionale. În acest mod, am considerat că reuşim să ne aliniem la standardele internaţionale ăn vigoare, bineînţeles cu adaptările corespunzătoare specificului limbii noastre !
Vă mulţumesc tuturor celor implicaţi şi am convingerea că aceştia nu vor fi puţini !

Niciun comentariu: